درخشش نمایشی از آستانه در جشنواره ملی عروسک خونه

34
به گزارش شلتوک  ، نمایش تلویزیونی ( کی بود کی بود من نبودم ) در دومین جشنواره ملی عروسک خونه تلویزیون با کسب رتبه برتر خوش درخشید .
عباس میرزنگویی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آستانه اشرفیه گفت : نمایش تلویزیونی ( کی بود کی بود من نبودم ) از آخرین آثار تولیدی موسسه فیلم سازی الفبا آستانه اشرفیه است که در عید نوروز ۱۴۰۳ از شبکه تلویزیونی پویا پخش گردید و در دومین جشنواره ملی عروسک خونه تلویزیون نیز شرکت داشت .
وی ادامه داد : این نمایش مورد توجه هیات محترم داوران این جشنواره و همچنین نگاه مخاطبان قرار گرفت و جایزه اصلی بازیگری از نگاه داوران به صورت گروهی به بازیگران این نمایش تعلق گرفت و نیز توانست رتبه دوم آرای مردمی را به خود اختصاص دهد.
در نمایش تلویزیونی ( کی بود کی بود من نبودم ) که به کارگردانی علیرضا محزون اجرا شد،  بازیگرانی چون ملیسا عبدالهی ، ثمین نظری ، ترمه عبدزاده ، نگین اکبری ، غزل غلامی ایفای نقش می کردند.
همچنین نویسنده ی این نمایش خانم سارا خیر خواه می باشد و دیگر اعضای این گروه نیز مهدی مردانی به عنوان شاعر ،سحر محبوب طراح لباس ،سحر نوایی مدیر تولید و فرزاد واثقی آهنگساز می باشند.