علت تاخیر اجرای مرحله سوم کالابرگ فجرانه استان گیلان چیست؟

18
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: کمبود اعتبارخرید، علت اصلی تاخیر در اجرای مرحله سوم و آخرین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در استان است.
به گزارش شلتوک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ سیاوش آقاجانی با اشاره به استقبال ۷۶ درصدی مردم از طرح توزیع کالا برگ در گیلان گفت: به علت استقبال زیاد مردم در مرحله اول و دوم توزیع کالابرگ الکترونیکی، مرحله سوم با تامین اعتبارخرید به زودی اجرا خواهد شد. 
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه فروشگاه‌ها و مسولان انتظار این استقبال خوب را نداشتند، افزود: فروشگاه‌های طرف قرار داد برای اجرای مرحله سوم توزیع کالابرگ الکترونیکی بایداعتبارشان تامین شود.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: با برنامه ریزی انجام شده تا ۲ روز آینده پس از تامین اعتبار این کالا برگ‌ها از فروشگاه‌های طرف قرارداد قابل دریافت خواهند بود.
«طرح فجرانه» برای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه (اول تا هفتم) همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه امسال ادامه خواهد داشت.
در این طرح اعتبار خرید ۱۱ قلم کالای اساسی از ۱۲۰ هزار تومان به ۲۲۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
کالای اساسی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات است.