حضور رئیس کل دادگستری در آستانه اشرفیه و ۳ نتیجه مثبت

366
رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از دو طرح اشتغالزایی در آستانه اشرفیه دستور رفع موانع آنها را صادرکرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شلتوک ؛ حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان با حضور در آستانه اشرفیه از واحد تولید شیرینی و نان تبریز و بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی و کشاورزی  در کمربندی بازدید کرد.

احمد آقایی معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان درباره نتایج این سفر گفت: واحد تولیدی نان و شیرینی با اشتغال بیش از ۸۰ نفر با شکایت یکی از ادارات در شرف تعطیلی بود که در کارگروه رفع موانع تولید بررسی شد و با دستور رئیس کل دادگستری از تعطیلی آن جلوگیری شد.

وی افزود: همچنین برای ساماندهی دکه های غیرقانونی عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی در کمربندی این شهر ، شهرداری آستانه اشرفیه با کمک بخش خصوصی اقدام به ساخت یک بازارچه کرده که با موانع برخی ادارات از جمله راهداری مواجه بود و با بازدید رئیس کل دادگستری دستور بررسی و رفع موانع اجرای این طرح صادرشد.

همچنین رئیس کل دادگستری گیلان از بستر سفیدرود در حاشیه شهر آستانه اشرفیه بازدید کرد.

وی در این بازدید دستورداد با نظارت کارگروه صیانت از حقوق بیت المال، شن و ماسه بخشی از بستر رودخانه که باعث تخریب دیواره ها و آسیب به اموال عمومی و مردم را نموده برداشت و در طرحهای عمران شهری آستانه اشرفیه مصرف شود. خلیلی در پایان این سفر با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام این شهدا ادای احترام کرد./انتهای پیام شلتوک